Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Netflix i wmc
22-10-2012, 21:13
Netflix i wmc
Yes, da er det forgjettede land endelig kommet i streamingform til Norge, og til min ikke så altfor store overraskelse minnet det mest om tilbudskurven med dvder hos Nille.

Men det skal da sannelig ikke stoppe meg fra å implementere det i mitt svaret-på-alt-system; windows media center.

"Over there" lanserte netflix og MS et samarbeid og en plugin til Wmc som var, om ikke annet, ganske estetisk tiltalende, og håpet var jo at det også skule virke her til lands. Særlig overrasket over at det ikke ser ut til å skje er jeg vel heller ikke, siden MS ser ut til å ha forlatt wmc til å seile sin egen sjø.

Før netflix ble lansert i Norge, prøvde jeg meg som gratispassasjer i en tidsbegrenset periode, hjulpet av hidemyass.com og en masse registerverdier som fikk maskina til å føle seg amerikansk. Det fungerte helt til jeg ba den hente tv-guiden tilhørende postnummeret mitt i hovedstaden, da kom den på bedre tanker.

Men siden det ikke ser ut til å fungere ut av boksen pr. dags dato, må jeg vel ty til det digitale brekkjernet igjen.

Er det noen som har prøvd seg på å få dette til å funke? Eventuelt også lykkes med det? Fortell gjerne!
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)