Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ren pvr software
12-08-2012, 21:27
Ren pvr software
Hva er der ute av rene opptaksprogrammer egentlig?

Jeg har sett litt på tvheadend, men de er litt i en bølgedal mtp utvikling akkurat nå.
Mythtv funker vel forsåvidt også, men det irriterer meg at man må ha gui for å nstallere :/

Det jeg ønsker meg er et program som støtter flere adaptre, multirec(flere kanaler fra samme mux) og som har et kurrant webgrensesnitt for opptak.

Chris
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
12-08-2012, 22:40 (This post was last modified: 12-08-2012 22:41 by jalla.)
RE: Ren pvr software
Ser ut for meg som mythtv er det nærmeste du kommer kravspec'en ?

Usikker på hva du mener med at det krever gui for installasjon, men om du tenker på setup så er det en X applikasjon som kan kjøres hvor som helst. Det er ingen problem med å kjøre en hodeløs mythtv server, hvis det er det du tenker på.

Ellers støtter mythtv et relativt stort antall adaptere. Husker ikke i farten, men lurer på om det ikke er max 8.

Mythweb er en kanonapplikasjon etter min mening. Suveren for dag-til-dag administrasjon av opptak.

Mythtv som sådan hånterer flere samtidige opptak på samme frekvens på en adapter, men kurant versjon av sasc-ng er et problem her hvis du er avhengig av den (sasc-ng tryner hvid du forsøker å tune flere kanaler på en frekvens).
13-08-2012, 00:26
RE: Ren pvr software
Var sasc jeg fikk det til å funke med sist iallefall... Er CD kabel det er snakk om.
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)