Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
gFeed for MediaPortal
13-12-2007, 12:53 (This post was last modified: 13-12-2007 12:55 by ronilse.)
gFeed for MediaPortal
Hei, Endringer for å bruke gfeed med MP er nå gjort(bare navne endring som måtte til).Så hvordan bruke den:1. last ned MP SVN med rev nummer 16623 eller høyere(har satt igang en public, så skulle være ute senest 30 min etter jeg har postet dette).2. last ned siste versjon av xmltv http://alpha-exe.xmltv.org3. ekstrakter filene og plasser innholdet i xmltv folderen i MP root(ikke i prog data folderen selv om du bruker vista)4. åpne MP Configuration -> Television -> Program Guide & konfigurer følgende:a. General: I XMLTV vinduet -> Path to folder = "installasjons folder"Team MediaPortal\MediaPortal\xmltvb. Scheduler: Grabber -> drop ned liste og velg -> tv_grab_no_gfeedc. Scheduler: Windoes task scheduler etc -> Hvis du ønsker sett opp tid etc her for grabbing.5. Klikk OK for å avslutte/lagre MP Configuration.6. åpne MP root folderen og kjør TVGuideScheduler.exe, første gang denne kjøres skal den komme opp med Konfigurering av xmltv, gjør dette ferdig og det hele skal være klar til brukGikk litt fort her mulig noe jeg har uteglemt også ;)Roy
Quote this message in a reply
13-12-2007, 18:19 (This post was last modified: 13-12-2007 18:23 by JEG.)
gFeed for MediaPortal
Glimmrende Roy!Dine kommentarer vedrørende Gfeed kontra Sol og DB?EDIT: Ikke public enda, btw....
Visit this user's website Find all posts by this user
13-12-2007, 18:32
gFeed for MediaPortal
Hei, Den er ute(satte i gang en når jeg skrev her i stad): http://forum.team-mediaportal.com/mediap...32516.htmlDenne har mer utfyllende beskrivelser på programmene en sol, dagbladet samt at den er kjappere. Et minus er æøå på discovery vises feil, ellers ser det veldig bra ut.Vi bør lage en pakke med kanal "images" hvor navnene stemmer overens med gfeed navnene på kanalene, mye enklere for oss nord boere ;)Roy
13-12-2007, 20:43
gFeed for MediaPortal
Skjønner ikke hvorfor changelogen alltid er tom....
15-12-2007, 00:12
gFeed for MediaPortal
Hei, Change-loggen var egentlig min feil, glemte å legge til at den var endret
16-12-2007, 21:12
gFeed for MediaPortal
Quote:Men store spørsmålet har du fått testet den?
Hadde store planer om det, men har ikke funnet tid (familie + jul).Skal prøve på "leke" maskinen... (tørr ikke å kødde til familie HTPC-en ENDA en gang)
19-12-2007, 12:07
gFeed for MediaPortal
Er det mulig å få lagt til flere kanaler, eller er dette fast? Slik den er nå, så er den litt for ufullstendig til at den har noen nytte for meg ihvertfall.Mangler bla, tv3 sverige og danmark, nat geo channel, mtv, the voice, tv3+, tv6.Eller er det på noen måte mulig å slå sammen flere grabbere?
Find all posts by this user
20-12-2007, 09:04
gFeed for MediaPortal
TV3 Sverige og danmark skal jeg vel klare, The Voice har jeg sendt flere forespørsler til uten å få svar, TV6 og 3+ skal jeg klare hvis de er Viasat-kanaler, NatGeo har jeg også sendt forespørsel til uten å få svar. Så det kommer mer.
20-12-2007, 09:26 (This post was last modified: 20-12-2007 09:29 by ChristianW.)
gFeed for MediaPortal
TV3 Sverige/Danmark, TV6, TV3+ samt TV8 skal nå være inne. Jeg er litt usikker på om TV3+ kommer til å funke med en gang eller om jeg må gjøre noe hokus pokus der. De har nemlig "+" i URL for å hente ned tablåer :|Edit: Og ZTV Sverige for "good measure" Wink
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)