Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Episode info for TV2/TVN kanalene
30-10-2007, 11:26
Jeg ser du har episode info for en rekke kanaler men ikke TV2/TVN kanalene. Kunne jeg få ønske meg det?
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
30-10-2007, 12:41
Jeg skal se hva jeg kan få gjort. Det er veldig avhengig av data som jeg får fra TV2/TVNorge også. Er det da episodebeskrivelser du tenker på eller episode/sesong tall?-C-
30-10-2007, 13:33
Først og fremst episode nr og navn. Dette hjelper til med å stilling opptak av en serie som har repriser.Selve beskrivelsene er vel der allerede. Jeg ser også at det ville vært fint med sub-tittels for de programmer hvord dette er naturlig.
13-11-2007, 13:16
Har du noe nytt?Jeg ser at Dagenstv har nok info til at det er mulig å lage sub titles og episode info...Hadde jeg fått lov, ville jeg gjerne ha hjulpet deg med å lage dette
13-11-2007, 14:26
Jeg har avtaler direkte med tv-selskapene og trenger (fortrinnsvis) derfor ikke å benytte illegale metoder som å scrape dagenstv.com. Fila jeg får fra TV2 inneholder ganske mye informasjon, men den er litt krøkkete plassert. Jeg så litt på det i forrige uke, men har ikke lagt ut noen endringer ennå.Har litt lite tid men skal prøve å se mer på det i løpet av uka.Når det gjelder å hjelpe til, jeg skulle muligens hatt noe hjelp ja, men den personen som skulle blitt med på laget burde da ha l33t perl skillz. Har du det?-C-
13-11-2007, 15:18
Jeg har min bakgrunn fra Unix drift ved gamle NTH i Trondheim. I den forbindelse har jeg skrevet relativt mye perl skript (og enkelte programmer).Jeg er litt rusten, men har ikke glemt alt nei Smile
17-01-2010, 20:39
Ser dette er en veldig gammel tråd - men jeg lurte på hva slags info TV Norge tilbyr i form av episodenummerering, reprisetagging osv., og om det var noe jeg kunne gjøre for å få dette inn? De sender så utrolig mange repriser og det hadde vært fint med noe mere info slik at det var lettere å sette opp riktig opptaksregler.Ellers takk for super guide :-)Geir
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)