Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
National Geographic Channel og Eurosport
05-12-2008, 15:51
Får gratulere kjetil jeg også!Ble selv småbarnsfar for litt over 2 uker siden! :)Men det jeg tenkte på, jeg kan skrive en parser som henter de data som ligger tilgjengelig på ngcnorge, og gjøre de om til et XMLTV vennlig format. Om dette er ønskelig inntil videre.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-12-2008, 17:13
Du får lage det nå, mens du enda har muligheten.Sønnen min er nå 1 år og 4 måneder, og besatt i å trykke på tastaturet.Jeg har et Logitech deNivo Edge med lys (og det er veldig fasinerende).Hvis jeg skrur av tastaturet er det ikke intresant :o)
06-12-2008, 21:28
Takker for gratulasjoner! :-)Jeg kan ihvertfall prøve å kontakte personen som står som ansvarlig for feedsene til NGC, så får vi se...
07-12-2008, 23:08
[quote author=obergeru link=topic=73.msg1985#msg1985 date=1228490022]Du får lage det nå, mens du enda har muligheten.Sønnen min er nå 1 år og 4 måneder, og besatt i å trykke på tastaturet.Jeg har et Logitech deNivo Edge med lys (og det er veldig fasinerende).Hvis jeg skrur av tastaturet er det ikke intresant :o)[/quote]+1I dag mosa han bærbaren til Dama også..
10-12-2008, 01:14
gode nyheter herfra: NGC sendte meg en Excel-fil som jeg iløpet av to minutter klarte å parse med Spreadsheet::ParseExcel. Ville klart foretrukket XML, men det gikk jo greit å få ut dataene. Så det er framgang. Resten får vi ta i utviklerforumet.
15-12-2008, 20:22
Høres flott ut! Kanskje jeg kan klare meg med kun tv_grab_no_gfeed om ikke så altfor lenge...
05-08-2009, 20:17
Jeg kunne også tenke meg data for National Geographic og History channel. Nå er jeg personlig et Python-menneske, men jeg kan sikkert hjelpe litt med Perl også hvis det trengs?(Eller finnes det andre grabbere jeg kan bruke for å få NGC-data imens?)
06-06-2010, 17:41
Hva er status på denne nå?
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)