Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
National Geographic Channel og Eurosport
01-02-2008, 00:59
Hei ChristianFørst vil jeg benytte sjangsen til å takke for en god tjeneste.Har brukt den en liten stund nå og funker veldig bra.Så over til ønsket. Stort sett har du alt jeg ønsker men savner National Geographic Channel og Eurosport. Ser forresten at den svenske grabberen har disse kanalene, i svensk utgave med svensk info, mulig de kan være behjelpelige? Vet ikke hvor god kontakt du har med de...
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-02-2008, 08:44
Har god kontakt med Mattias og vet at de tilbyr Eurosport, men har ikke sett at de har NGC. Skal høre med han.Har forsøkt å få tak i Eurosport, men noen kanaler ser ikke ut som om de vil ha kontakt med meg.-C-
18-03-2008, 11:30
Hei!Vil henge meg på her og takke for godt arbeid.
18-03-2008, 16:19
Statusen på NGC er at jeg har en datastrøm, men har ikke hatt tid til å skrive noen importør. Datastrømmen kommer pr. mail, så det er ikke bare bare å skrive en importør for den. Så hvis noen er sjef på perl og ønsker å gi det et forsøk så ta kontakt med meg :)Eurosport har jeg ikke kommet noe videre med da de ikke har svart på mine henvendelser...-C-
20-03-2008, 19:55
Så lenge det bidrar til at CNBC/National Geographic Channel (som sendes via Canal Digitals kabelnett, http://vg.sesam.no/search/?c=t&q=&setMyChannels => Nyhetskanaler) samt at koden blir GPL'et, så kan jeg gjerne ta i et tak denne påsken.Bare send meg i riktig retning så skal jeg se på det.
24-03-2008, 00:03
CNBC/NG er en kunstig konstruksjon. Har ikke data for CNBC nå. Men har for NG. Mener å vite at her i Trondheim så er NG på egen kanal... (På digitalt nett iallefall).Send meg en pm så skal du få tilgang til utviklerforumet.
31-08-2008, 23:54
Hvordan er ståa her?Hvis det ikke har skjedd noe, og usannsynlige skulle skje, og jeg kunne finne litt tid til å se på National Geographic-feeden, kanskje jeg kunne få se på en av de mailene og høre noe mer om hva som trenges?
03-12-2008, 17:29
har denne tråden dødd helt ut?
05-12-2008, 00:19
[quote author=jallis link=topic=73.msg1928#msg1928 date=1228318177]har denne tråden dødd helt ut?[/quote]Jeg har blitt småbarnsfar nå, så jeg tiden min randt ut, men det jeg fant ut er at det finnes XML-feeds av programmene i systemet, men det er NGC Norge som må be om dem i tilfellet. Jeg foreslo i en annen tråd at "noen" skulle ta denne kontakten med NGC Norge, om det har skjedd, vet jeg ikke. Det er enklere enn å parse tvilsomme Word-filer vil jeg tro...
05-12-2008, 03:12
Of topic: Gratulerer!
Visit this user's website Find all posts by this user
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)