Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Om gråsonen ...
08-03-2008, 18:07 (This post was last modified: 10-03-2008 16:13 by JEG.)
Om gråsonen ...
Tenkte å ha denne kategorien for typiske "ting vi vet, men ikke vil at de skal vite at vi vet" og annet som er litt på/over kanten
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply
08-03-2008, 21:38
Om gråsonen ...
Hei, Godt tiltak!Eventuelt mdapi problemer/bugs med MediaPortal kan rapporteres her så skal jeg ta det opp med de som programmerer dette.Roy
08-03-2008, 21:39
Om gråsonen ...
Muhaha ... let the fun begin!Da er det bare å vente på en MDAPI guide!
10-03-2008, 16:15
Om gråsonen ...
Da venter jeg på tråder med info/guide vedr. MDAPI, softc@m etc. Smile
15-03-2008, 11:47
Om gråsonen ...
HeiDet finnes gode guider allerede på Happysat, det regner jeg med at alle som er gitt tilgang her vet allerede? Er det noen som har prøvd SoftCam/Server med RiksTV, som kan bekrefte/avkrefte kort/boks paring?-L-
Find all posts by this user
15-03-2008, 13:47
Om gråsonen ...
larsgk12:Gode linker, evt. utdrag er selvfølgelig kjekt ;D
15-03-2008, 18:58
Om gråsonen ...
Her er linken til Happysat: http://dvbn.happysat.org/index.php, men må registrere deg for å få tilgang. Finner guide til "det meste" her som har med dvb og PC.-L-
26-03-2008, 16:25
Om gråsonen ...
[quote author=JEG link=topic=96.msg538#msg538 date=1205158501]Da venter jeg på tråder med info/guide vedr. MDAPI, softc@m etc. Smile[/quote]Lovet han EVlis at jeg skulle legge ut ferdig config på h@ppys@at.org for Canal Digital.(Newcs cfg + yanksy config)Ellers er det bare å følge guiden der.
26-03-2008, 16:32
Om gråsonen ...
[quote author=larsgk12 link=topic=96.msg567#msg567 date=1205574451]HeiDet finnes gode guider allerede på Happysat, det regner jeg med at alle som er gitt tilgang her vet allerede? Er det noen som har prøvd SoftCam/Server med RiksTV, som kan bekrefte/avkrefte kort/boks paring?-L-[/quote]RIKSTV benytter annen algoritme (en softcsa) som p.d.d ikke er supportert av softc@m.Evt så wrapper de en algoritme "oppå" csa, f.eks paring data.Gutta jobber med det..
26-03-2008, 16:44 (This post was last modified: 26-03-2008 16:47 by t1ger.)
Om gråsonen ...
[quote author=ronilse link=topic=96.msg527#msg527 date=1205005083]Hei, Godt tiltak!Eventuelt mdapi problemer/bugs med MediaPortal kan rapporteres her så skal jeg ta det opp med de som programmerer dette.Roy[/quote]Har en 2-3 issues, uten at _jeg_ klarer å spore noen feil i loggen.Ser at en har noe av det samme med hw cam, så jeg misstenker SVN builden.Kjører SVN 17500.Hva er siste gode version, så kan jeg utelukke MP bugs ?Issues:1. Hvis jeg bytter til en kanal jeg ikke har abbo på, så henger den noe eller går den tilbake til starten av Timeshift buffern med noe grafikk feil.Får også en skjelden gang (Hver annen dag) at under kanal bytte får jeg No audio/video data found, og jeg må slå tvserver av/på igjen via menyen.2. Når jeg bytter til History Cannel HD får jeg noe gfx feil. Dette skjer kun av og til.3. Windows mister skjermbildet og henger helt 3-4 ganger i uka, spesielt hvis jeg avslutter MP.Siden jeg kjører spesiel skjermoppløsning er jeg usikker på hva som skjer.Har ellers ikke fått EMM til å funke, men skal teste mer her. Mener Tv3 sender EMM (?)
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)