Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MDAPI + RiksTV -> Mulig?
21-07-2008, 21:27 (This post was last modified: 21-07-2008 21:29 by JEG.)
MDAPI + RiksTV -> Mulig?
Tror kanskje jeg kan få hendene i et RiksTV kort fra en som ikke bruker det lengre ( binding
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply
21-07-2008, 21:56
MDAPI + RiksTV -> Mulig?
1. Prinsipielt ikke.2. Norsk tipping er billigere og funker like bra.3. Jo Smile Du får ikke riktig "pin kode" (CW1/CW2)4. Spørs på transponder ja.5. Nja, det var multicard MDAPI support da jeg holdt på med det sist.6. Se punkt 3 Smile
Find all posts by this user
21-07-2008, 23:45
MDAPI + RiksTV -> Mulig?
2. Norsk tipping er billigere og funker like bra.- USB også? Mener du engang sa at det ikke funket?3. Jo Smiley Du får ikke riktig "pin kode" (CW1/CW2)- Fuck ... Hm ... Månedsabo.?
22-07-2008, 10:58
MDAPI + RiksTV -> Mulig?
Hos RiskTV er alle (grunn-) kanalene generellt fordelt på 3 transpondere. Så hvis multirec støttes i Mediaportal så skal det holde med 3 mottakere for å shifte hele RiskTV Smile-C-
22-07-2008, 12:38
MDAPI + RiksTV -> Mulig?
[quote author=JEG link=topic=222.msg1205#msg1205 date=1216668446]1 - Er det noe som tilsier at agrawal's MDAPI ikke vil fungere med Norsk DVB-T3 - Kortet er jo pairet med dekoder men det betyr da nada ved bruk av MDAPI - right?[/quote]1: Så lenge MDAPI filteret får rett "Control Word" så burde det kunne dekode RiksTv. Problemet er bare det at RiksTv bruke Conax CAS7 med pairing... Derfor vil det ikke fungere før det eventuelt kommer Mdapi-plugins som støtter Conax pairing. Og det finnes ikke pr dag dato AFAIK.3: Klart det betyr noe, grunnen til pairing er jo akkurat å beskytte CW, så det ikke skal være mulig med card sharing. Hvert kort kryptere Cw med en unik key før CW sendes tilbake til CAM. Inneholder ikke cammen den rette nøkkelen til å dekryptere CW, vil ikke du få bilde. Dvs at om ikke MDAPI-pluginen/softcammen din inneholder den rette algorithmen og nøkkelen for ditt spesifikke kort vil du aldri få bilde med softcam.Konklusjon: Ikke kast bort tid og penger på dette.
22-07-2008, 15:00
MDAPI + RiksTV -> Mulig?
Takk, caid.Btw: Lekt med DS-filtr til MP uten TIF og/eller TEE filter? Noen resultater? Eksperimenteres med internt i MP nå.
22-07-2008, 18:35
MDAPI + RiksTV -> Mulig?
Har begynt å eksprimentert NP filter, men har ingen mulighet til å teste, da jeg er i nordsjøen, og mangler tvkort i laptopen. Har også begrensede kunnskaper om COM og directshow, så det går ikke så fort fremover, når man kun har et par timer til rådighet hver dag.Anngående eksprimenteringen internt hos MP:Hvor har du den infoen fra btw? Ingen har skrevet noe om det i posten min på MP-forumet..
22-07-2008, 20:08
MDAPI + RiksTV -> Mulig?
Se PM Smile
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)