Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
xmltv for Linux
23-08-2011, 18:31
xmltv for Linux
Noe andre kan gjøre for å "lette på trykket"?
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply
23-08-2011, 22:39
xmltv for Linux
Hvis noen kan porte hele nonametv til c# eller ruby så hadde det vært greit Wink siden perl er djevelens verk mener jeg...
Find all posts by this user
25-08-2011, 09:53
xmltv for Linux
[quote name='ChristianW' timestamp='1314131987' post='5879']
Hvis noen kan porte hele nonametv til c# eller ruby så hadde det vært greit Wink siden perl er djevelens verk mener jeg...
[/quote]
Hehe, C# er uaktuelt for meg ihvertfall, det samme er ruby for øyeblikket (lyst til å lære, men ikke tid - C# har jeg ikke lyst til å rote meg oppi Wink
Perl kan være ganske hacky og knotete å jobbe med, ja. Er det videreutvikling som er kjipt, eller er det slik at man må tilpasse/skrive plugins til endrede EPG-kilder med jevne mellomrom?
26-08-2011, 09:57
xmltv for Linux
Det er videreutvikling som er stress. Jeg er så dårlig på perl at alt blir ekstratilpasning av andre plugins. I tillegg så er jeg litt uenig i endel valg som har blitt gjort i bunnen av rammeverket.
Jeg vurderer å skrive det om i C#, men benytte Microsoft.Scripting rammeverket til å skrive plugins. Og det støtter iallefall ruby, python og JS såvidt jeg har fått med meg.

-C-
15-10-2011, 22:13 (This post was last modified: 15-10-2011 22:13 by Amatoren.)
xmltv for Linux
Hvordan for du data og hva er formatet på dine rådata til filene dine?
20-10-2011, 11:51
xmltv for Linux
Jeg får mesteparten av dataene direkte fra leverandørene. Formater varierer, gjerne xml, excel, csv... Word... :/
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)