Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brukte analoge kort
30-10-2008, 13:08
Brukte analoge kort
Hallais folkens. Skulle gjerne hatt noen flere TV-kort, rett å slett da det ene doble jeg har, synger akkurat like falskt som eieren. Er bare sorgen, med andre ord
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
30-10-2008, 13:22
Brukte analoge kort
Jeg har et PVR500 jeg ikke bruker lengre. Men hvis jeg skal kvitte meg med det så må jeg sitte igjen med nok til å kjøpe meg et DVB-C kort Smile-C-
30-10-2008, 15:35
Brukte analoge kort
"Skrik ut om du har noen slike til meg"Hva da? Sleipe padder fra Bankok eller lettlurte nordmenn? ;D(Sorry - kunne ikke dy meg)Kan jeg spør hvilken tilbyder du har, siden du vil ha analoge kort?
Visit this user's website Find all posts by this user
30-10-2008, 16:22
Brukte analoge kort
Vil nok foretrekke lettlurte nordmenn kontra paddejævler fra Bangkok :oMen fremst av alt, billige tunere
30-10-2008, 17:10
Brukte analoge kort
Et Terratec Cinergy C ligger på rundt 800,-PVR-500 ligger vel på rundt 1200,- hvis du i det heletatt klarer å finne det nytt...Er dette interessant for deg?
30-10-2008, 17:20
Brukte analoge kort
Blir alt for dyrt for meg med 800 for ett brukt kort. Siste jeg kjøpte, betalte jeg 850.- for nytt på MPX
30-10-2008, 18:40
Brukte analoge kort
Jeg har 3 stk Haupauge OEM PVR-150 kort som jeg ikke har så mye bruk for lenger. Tror det er samme som dette: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=...risKortene har vært i bruk med MythTV og kabeltv i litt over et år. Tenkte meg en 250 kr/stk f.eks? Bor i Oslo.Ta kontakt på PM.
31-10-2008, 13:03
Brukte analoge kort
PVR-150 er samme tuner som på 500, bare at det er enkle tunere. Gode sådanne også, eneste svakhet med disse kortene er strengt tatt pal-kontaktene.Jeg skal tenke på tilbudet ditt oys, prisen er grei nok, men jeg er litt usikker på om jeg har noen hovedkort liggende med tilstrekkelig antall PCI-slotter...Skal jeg ha flere kort en de jeg har, må også koax legges på nytt, så jeg hadde håpet å finne noe som var likt det jeg har
31-10-2008, 18:22
Brukte analoge kort
Hvorfor må du "legge coax på nytt"?
01-11-2008, 00:02
Brukte analoge kort
Signalet inn er såpass svakt, at å hente ut til flere enheter, vil føre til total kollaps
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)