Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Løst] Klarer ikke å se HD kanaler. UnableToStartGraph
01-12-2008, 01:54 (This post was last modified: 05-12-2008 00:54 by j0achim.)
Se denne post for oppdatering og svar på problemet.Hei hei!Trenger litt hjelp, har klart meg greit nokk med SD kanaler en stund men vil ha HD. Har to HD DVB kort og 8 eller 9 HD kanaler.Har prøvd litt fremog tilbake,har prøvd med Windows Xp, tenker jeg har prøvd med XP en 6-7 installasjoner nå uten å få til å se HD. Første gang jeg innstallerte klarte jeg det fint. Men da hadde jeg ikke Dual Core prosessor.Har prøvd en 4-5 ganger med Windows Vista 32/64 også her klarte jeg å få bilde første gang, men dog da hadde jeg ikke Dual Core prosessor. Etter jeg oppgraderte med ny maskin. Har jeg ikke klart å få sett noen HD kanaler.En ting jeg lurer litt på, kan det være det at jeg ikke bruker noe skjermkort, jeg benytter meg av integrert skjerkort, Nvidia Gefroce 8200.All hjelp er velkommern Smile
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-12-2008, 02:49
Det er ikke skjermkortet, monterte skjermkort jeg hadde liggende. (samme som jeg brukte før i den gamle maskinen)
01-12-2008, 10:58
Prøv med forskjellige Codec. Både CoreAVC og Cyberlink fungerer fint for meg for avspilling av HD. Prøv de om du har tilgang på de.-L-
01-12-2008, 14:40
Takk for forslag, har brukt begge. Og prøvd med FFDShow.Har prøvd følgende: *Ny installert Windows XP med CoreAVC.*Ny installert Windows XP med Cyberlink PowerDVD 8 Ultra.*Ny installert Windows XP med FFDShow.*Ny installert Windows Vista med CoreAVC.*Ny installert Windows Vista med Cyberlink PowerDVD 8 Ultra.*Ny installert Windows Vista med FFDShow.
01-12-2008, 17:19
Du har selvfølgelig lagt til BDA/DVB-fixen?Kjører du RC4?Har du logger?
Visit this user's website Find all posts by this user
01-12-2008, 17:33
Har prøvd med alle tenklige patcher.Jepp prøver med RC4 nå ja. har også prøvd med alle andre versjoner som var å oppdrive på nettet.Laster opp to logger her, ene får jeg "Channel is scrambeled".Andre "UnableToStartGraph".
01-12-2008, 18:36
Hvilken mdapi versjon bruker du(testet siste versjon nå men den fungerer ikke med hd, kun 2.5 fungerer her)?
01-12-2008, 18:37
Atm bruker jeg 2.8, tenkte jeg skulle prøve med 2.9. Takk for tipset skal prøve 2.5 Wink
01-12-2008, 18:52
Damn dette er wierd da, i ProgDVB fungerer det helt fint med HD kanaler. Noe som tilsier iallefall at det ikke er et codec problem. Og at server <-> client fungerer sammen.
01-12-2008, 18:54
Renegade sitter du med 2.5 installasjons filene. Jeg finner bare 2.1, 2.2, 2.4, 2.8, 2.9.Om du har de kan jo du laste de opp hit: http://www.zshare.net/ anonymt og gratis Smile
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)