Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gudefeed er død! Lenge leve Guidefeed!
30-11-2011, 15:48
Vel, nei. Dere misforstår fortsatt hvordan Guidefeed fungerer.

Fetcheren vil være helt uavhengig. Den vil hente data fra det nye rammeverket via en REST-løsning. Fetcheren kan du skrive i Clojure, Boo, Ruby, Brainfuck, Assembler eller hva som måtte passe deg best.

Selve rammeverket, altså det som aggregerer dataene og lagrer de i databasen, vil skrives i C#. Men siden det er kun jeg som kommer til å skrive på dette (i utgangspunktet) så er det helt greit Wink

Alle som pr idag benytter Guidefeed-data, men ikke tv_grab_no_gfeed, (for linuxbrukere) har misforstått bruken, eller er så avanserte at de må ha flere funksjoner som tv_grab_no_gfeed ikke støtter.

-C-
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
30-11-2011, 16:42
Det er rammeverket jeg snakket om(selv om jeg også skrev fetcher på et punkt, ser jeg), og jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det skal skrives i C#?
Dataaggregering, strengfiksfakseri og regex er jo en av de mest typiske scriptoppgavene.
05-12-2011, 21:48
Men hvorfor vil sluttbruker eller scraper-utvikler bry seg filla om hva jeg implementerer backend i ?

Målet mitt er jo at man skal kunne lage scrapere i C#, (Iron)Ruby, (Iron)Python, (Iron)JS og det meste man kan eksekvere fra C# og få noe vettugt ut. Jeg er absolutt best på C#, selv om jeg har lyst å skrive det i Ruby. Jeg tror det blir en for stor oppgave for meg.

-C-
11-01-2012, 22:33
Noe fremgang C?

Lite erfaring fra EPG verden, så hvordan datamodellen for dette burde se ut har jeg ingen formening om. Jeg kan dog hjelpe til med design og implementering om ønskelig. Begynner nemlig å bli desperat selv...
26-06-2012, 11:16
RE: Gudefeed er død! Lenge leve Guidefeed!
Hei,

Kom innom her igjen for første gang på lenge ifm. endringene du har gjort.

Jeg jobber med C# og selv om jeg for tiden bruker mest dokumentdatabaser, har jeg holdt på en del med "tradisjonell" SQL også. Stiller meg gjerne til disp for å bidra. Smile
27-06-2012, 22:39
RE: Gudefeed er død! Lenge leve Guidefeed!
Se her... hjelp å få, CW....

Ka du sei?
Visit this user's website Find all posts by this user
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)