Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TV serie tips tråden.
14-04-2009, 02:30 (This post was last modified: 14-04-2009 02:33 by t1ger.)
TV serie tips tråden.
Hei, som diskutert i tråden rundt hva MSPC skal være i fremtiden så flagget jeg utveksling av tips om gode tv serier, og gode måter å sette opp opptak på.Jeg starter Smile[code]Merlin
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
21-04-2009, 01:52
TV serie tips tråden.
Uhm.. Jeg tenkte kun på TV serien fra Norske Digitale leverandører med base i EPG data.Ikke torrents og serier som ikke er tilgjengelig i norge.(Selv hvor teit hele MPAA/piratebay blabla greia er)Poenget var å bytte innstillinger rundt opptakstid, transcoding, commflagging m.m samt tips om nye serier.F.eks den nye Knigh Raider.. Er det noe tess ?Det er Rally snart..Rally: Argentinas VM-rally
12-05-2009, 19:53
TV serie tips tråden.
Ok, noen burde kanskje skillt ut de andre innleggene i en egen tråd da, og endret navnet på denne noe.
12-05-2009, 21:21
TV serie tips tråden.
Jeg er vel noen... [DONE]
Visit this user's website Find all posts by this user
07-07-2009, 00:11
TV serie tips tråden.
Dexter - Viasat4Cops - Viasat4
08-07-2009, 21:57
TV serie tips tråden.
Hvis ikke du har sett den, så er Entourage å anbefale. Vet ikke om den går nå, men regner nesten med at noen sender den en vei... Er forsåvidt er ferdig serie, men veldig bra gutteserie som tar seg opp hele veien egentlig =)
09-07-2009, 02:18 (This post was last modified: 09-07-2009 02:19 by t1ger.)
TV serie tips tråden.
[quote author=hulkhaugen link=topic=430.msg3215#msg3215 date=1247083035]Hvis ikke du har sett den, så er Entourage å anbefale. Vet ikke om den går nå, men regner nesten med at noen sender den en vei... Er forsåvidt er ferdig serie, men veldig bra gutteserie som tar seg opp hele veien egentlig =)[/quote]Går på TV 3, Canal + (Og HD) samt SVT.Da setter vi på Entourage*.* på opptak..Ellers synes jeg "Pushing Daisies" (CANAL+ FILM HD) har potensiale.
04-11-2009, 14:47
TV serie tips tråden.
Pushing Daisies er en artig og annerledes serie ja, når den i tillegg har både Anna Friel, Kristin Chenoweth så gir jo det også ett stort pluss, men såvidt jeg vet så ble det med de to små sesongene, noe som er veldig synd.
04-11-2009, 15:00
TV serie tips tråden.
Regner med at de fleste av dere er klar over FlashForward, men nevner den uansett ^^ Er redd for at den kan bli som Lost etterhvert, men den har vært veldig god så langt Wink
05-11-2009, 14:50
TV serie tips tråden.
Og for at denne tråden skal være det det skal være så kan jeg legge til at FlashForward går på TV2.
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)