Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Endring av kanalene en har lagt til i epg-en, hvordan gjøre dette enkelt?
26-09-2009, 16:50
Endring av kanalene en har lagt til i epg-en, hvordan gjøre dette enkelt?
Hallais, folkens.Skal legge til noen kanaler i epg-en, da kabelleverandøren omsider har fått ut FEM og noen andre kanaler på det analoge (og digitale) nettet.Dette ble gjort i forbindelse med at blandt annet Hallmark la ned sendingene i Norge.Men så er det jo det store spørsmålet, som sikkert er bagatellmessig enkelt å svare på...Hvordan kan jeg legge til kanaler i epg-en min, uten å kjøre hele runden med config på nytt?Sist jeg kjørte config, gikk GBPVR-en på trynet med ett smell. Samtlige kanaler måtte reinstalleres, med frekvens og det hele fra scratch.GBPVR er forøvrig så uintelligent ett program bare kan være. Frekvensen må legges inn manuelt på hver bidige kanal, på hver bidige tuner....Med 6 tunere, og 15 kanaler, vil frekvenser på 9 sifre, alltid være noe sabla dritt å taste inn... Er en i tillegg heldig, får en ikke lagret dataene på minst en av tunerne, og må ta prosessen på denne på nytt. Da var en oppe i ca 1000 trykk på det nummeriske tastaturet...Håper derfor at noen har ei god oppskrift på hvordan jeg skal få lurt inn ett par ekstra kanaler i systemet ;-)
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)