Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FEM uten programdata i helgene?
25-10-2009, 01:27
Ser at det de siste ukene har vært en liten krøll med FEM-guiden. Alle dataene er vist der, men å vise disse i guiden, går bare skeis.De siste tre ukene er det hver gang Castle kommer i guiden, så forsvinner alle dataene for kommende programmer.Det virker rett å slett som systemet tror at Castle, det går de neste tre dager....Det pussige er at både start og stopp-tidspunktene ser tilsynelatende riktige ut, og så snart stopp-tidspunktet er passer, så popper videre sendinger opp.Noen som ser en helt elementær feil, som jeg ikke greier å få med meg?Systemet er som vanlig GB-PVR for min del
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
01-11-2009, 03:03
Bumper denne....
02-11-2009, 15:21
Uten at jeg har sjekket noe så frykter jeg at dette kan være fordi xml-fila fra tvnorge er borked... Hadde dette problemet tidligere. Det var ikke alltid xml-data fra de var ok.Hvis noen perl-guruer har lyst til å se på importeren så si ifra så skal jeg få rotet til tilgang på en eller annen måte...Jeg må prioritere jobben jeg får betalt for å gjøre akkurat nå. Derfor det er så stille fra meg for tida... Det, pluss at jeg har funnet ut at Perl er djevelen og har mest lyst å porte hele systemet til Ruby Smile-C-
02-11-2009, 21:58
No problemo, boss
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)