Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wiki grå sone, hvor ligger listen?
27-11-2009, 16:04
Tenkte å begynne litt på wikien.Men hvor ligger grensene, kan jeg skrive fritt om MDAPI etc? (selvfølgelig MDAPI inhouse bruk)
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
27-11-2009, 16:47
+1Har sasg-ng guide klar..
27-11-2009, 16:56
Legg inn det dere har.Blir jeg gjort oppmerksom på at det ligger uønskede ting der fra folk som har noe med det å gjøre så tar jeg det når det kommer...-C-
27-11-2009, 17:10
[quote author=j0achim link=topic=556.msg4014#msg4014 date=1259330681]Tenkte å begynne litt på wikien.Men hvor ligger grensene, kan jeg skrive fritt om MDAPI etc? (selvfølgelig MDAPI inhouse bruk)[/quote]Ser frem imot guider og flere som bidrar.Trenger innspill på struktur og hva som er relevant å ha med etc.Fint om vi har noelunde identisk oppbygging, så det blir enklere for brukere å kunne sammenligne funksjonalitet og omstendighet.
27-11-2009, 19:46
Vel, det skal ikke være ulovlig (ikke stride mot Norsk lov), men om det strider mot en tilbyders "egne lover" (kontrakt) er ikke det så nøye.MDAPI etc er helt OK. Abn. deling (eks parabolringer) holder vi oss for gode til."Innenfor husstanden" er en god tommelregel.Ellers var jeg enig i Fribit's FAQ, men den er borte nå; http://fribit.no/
Visit this user's website Find all posts by this user
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)