Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Logo
01-12-2009, 09:32
Logo
Jeg har en ide til en logo, men klarer ikke helt å sette den ut i livet... (Mest fordi jeg ikke har tilgang på photoshop her, Paint.NET støtter ikke OTF fonts, og Inkscape er for avansert for min lille hønsehjerne Wink )Det jeg ser for meg er en enkel typografisk logo.Teksten skal være "mspc.no", hvor "no" er litt mindre enn resten. Fonten jeg har prøvd meg på, og som jeg liker, er Titillium fra http://www.campivisivi.net/titillium/?page_id=2Det jeg har sett for meg er at logoen primært skal være på sort bakgrunn og teksten skal være skarp oransje. Rundt teksten skal det være en "pilleformet" outline.Noen som har litt grafikkskillz som kunne tenkt seg å prøvd seg? Smile-C-
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
04-12-2009, 12:05
Logo
Har dessverre null kompetanse eller annlegg for kunstnerisk aktivitet, men hva mener du med pilleformet? [Image: pfiz.jpg]
[Image: pille.jpg]
eller[Image: chill_pill.jpg]
05-12-2009, 12:16 (This post was last modified: 05-12-2009 12:37 by hulkhaugen.)
Logo
Kjedet meg, logo basert på deres forslag (Ikke seriøst Tongue)[Image: 37304126.png]
Personlig syntes jeg vi skal bruke lyse farger og blått, det er de fargene jeg forbinder med mediasenter og lyst er moderne, sort/mørkt føler jeg er litt nerdeharry, hehe. Oransje kan fungere, men ikke til sort syntes jeg...EDIT: Prøvde litt med egen fantasi, får det ikke til å se ut helt slik som jeg vil, men mener at dette er litt nærmere rette farger, selv om det ble seende grusomt ut her. Microsoft er flinke til å kombinere de fargene, hehe...[Image: 89951124.png]
Visit this user's website Find all posts by this user
05-12-2009, 12:54
Logo
Prøvde å lage et forslag selv, men fikk ikke programmet jeg brukte til å lage pilleform... ;)Endte opp med dette:[Image: 539984.jpeg]
Men mine grafiske kunnskaper er heller ikke så mye å skryte av Smile-C-
05-12-2009, 15:28
Logo
Fonten er ok. Hvilken er det?Selv ville jeg likt å sett en "matix" bakgrunn, men med 0 og 1...
Visit this user's website Find all posts by this user
05-12-2009, 22:55
Logo
Fonten er Titillium, står i første post Tongue
07-12-2009, 13:08
Logo
Og grunnen til at jeg vil ha den i sort er at jeg har planer om å kjøpe ny bil etter hvert, og den skal være i sort...Tenkte å ha mspc logoen på denne. (Magnetbanner)-C-
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)