Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hurra for Wiki
16-12-2009, 11:52
Hurra for Wiki
Jeg ser at Wikien nå er på plass så la oss flytte og fortsette brukerbidragene der.Jeg har forsøkt å starte opp med å lage noen skjeletter som jeg skal fylle på med mere kjøtt når tiden strekker til.Jeg er veldig interessert i en guide rundt det å få GEt inn i Win7 (uten Linux) og vil oppmuntre det arbeidet med å legge inn guider/info fra min erfaring med FireTV DVB-C og DVB-TSå godt å se at ting går framover (mens jeg har vært fraværende en stund)
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
16-12-2009, 20:30
Hurra for Wiki
Flott å se mere aktivitet.Jeg kommer sikkert med litt innspill og ønskede vinklinger, men det er lov å være uenig.Godt innhold/skall så langt.
17-12-2009, 11:24
Hurra for Wiki
Jeg håper vi finner en god struktur på Wikien, slik at det blir greit å finne frem. Ikke det at jeg helt ser for meg hvordan vi skal gjøre det. Synes de siste endringene ser bra ut, så det blir nok bra Smile
17-12-2009, 11:31
Hurra for Wiki
Jeg skjønner forresten ikke helt dette med hvem som har tilgang til å gjøre endringer på Wikien. Det ble sagt at for å kunne skrive i Wikien måtte man ha en bruker som hadde 25 poster eller mer. Likevel har jeg ved flere anledninger skrevet/ gjort endringer i wikien, uten å ha påkrevd antall poster. Trikset er bare å ikke logge seg inn. Er dette en mulighet som er lagt der bevisst, eller er det bare en glipp? Dette er forresten min 25. post, så da skal jeg nå ha mulighet til å skrive i wikien uansett Smile
17-12-2009, 16:48
Hurra for Wiki
Den autorisasjonspluginen jeg har brukt skal gi en bestemt gruppe tilgang til å skrive i wikien, og da har jeg opprettet en forumgruppe som heter Wiki (den står under navnet ditt nå).Wikien skal også være satt opp med ingen anonyme poster, men jeg klarer ikke finne igjen denne innstillingen, og det ser ikke ut som den virker. Og det som rarere er, når man ikke er logget inn, så kommer alle redigeringer opp med 127.0.0.1 som redigør... Og ikke IP til personen som redigerer som er korrekt...Jeg har vel n00bet til oppsettet litt tenker jeg...-C-
18-12-2009, 00:41
Hurra for Wiki
Hm.. og poster i Gråsonen teller (bokstavlig talt) ikke, IIRC.
Visit this user's website Find all posts by this user
18-12-2009, 09:42
Hurra for Wiki
Nei... Og det irriterer meg litt... Skulle vært en konfigurasjonsinnstilling som bestemte om poster i skjulte forum skulle telle eller ikke i postcount... Stoopid!-C-
24-09-2010, 19:30
Hurra for Wiki
Æ Hvor ble det av wikien?

-den var da på mspc.no/wiki før?

Det er en del som maser på meg om oppsett på GET kabel og WMC så jeg pleier å sende dem din, men nå...
24-09-2010, 22:08
Hurra for Wiki
http://vpc.mspc.no/wiki/index.php/Hovedside
07-01-2011, 19:28
Hurra for Wiki
Litt synd at wikien er nede...

Det er mange fra AVForum som maser på meg om GET guiden.

Jeg forsøker å verve dem til mspc brukere da Smile

-og sier "hold ut den kommer nok snart opp"....?
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)