Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DVB-C kort til Get
18-12-2009, 16:30
DVB-C kort til Get
Får levert Get kabeltv/internett i det nye huset neste uke. Kan noen anbefale rimelige dvb-c kort som helst funker i linux også? (kjører windows/mediaportal idag, men vurderer linuxmce i fremtiden).Takk Smile
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
18-12-2009, 19:49
DVB-C kort til Get
http://mspc.no/wiki/index.php/Cinergy_C_PCI
18-12-2009, 23:23
DVB-C kort til Get
Takk!Har noen erfaring med å kjøre 2 eksemplarer av dette kortet i samme maskin, både linux og windows?
19-12-2009, 15:33
DVB-C kort til Get
jeg har to slike kort. har noen problemer med de. Det er litt vanskelig å vite hvilke av mine problemer som direkte skylles at jeg har to av de. Jeg hadde kun et av de på den tiden jeg forsøkte meg på linux, så kan ikke si mye om det. Det jeg i alle fall kan si med sikkerhet er at det ikke går å kjøre to stk av dette kortet mot MyTheatre (som jeg bruker som netverksdekoder mot SageTV), men det går helt fint å ha to eksemplarer mot DVBViewer (som jeg brukte mot Win7 Media Centre). Når jeg bruker det ene kortet mot MyTheatre og det andre mot DVBViewer får jeg brukt begge kortene som nettverksdekodere mot SageTV. Så har jeg en USB DVB-C som jeg bruker mot en annen instance av MyTheatre som og tas inn i SageTV.
20-12-2009, 23:27
DVB-C kort til Get
[quote author=geirgp link=topic=579.msg4163#msg4163 date=1261171410]Takk!Har noen erfaring med å kjøre 2 eksemplarer av dette kortet i samme maskin, både linux og windows?[/quote]Gikk fint i linux for meg.
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)