Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Finnes det en guide for å sette opp GET på Mediaportal?
09-01-2012, 20:34
[quote name='JEG' timestamp='1326133610' post='6150']
Har ikke mdapi eller annet fiksfakseri; standard CI og CAM + Smartcard fra RiksTV, men vet det er mange lurkere på forumet Smile

Noen formening om mdapi+ vs mdapi (standard)?
[/quote]

Skjønner Smile

Fikk aldri mdapi til å funke jeg, men vet jo nå at det antagelig var pga den lille skrivefeilen i config fila mi... men mdapi+ er jo hvertfall veldig mye enklere å sette opp! Har ikke fått testet skikkelig enda pga kortet mitt stadig blir borte og må reinstalleres, men føler at jeg hvertfall er på riktig vei nå Smile hehe
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
20-02-2012, 18:56
Noen som har nyeste mdapifilter liggende og kan dele? ..eller linke til et sted å finne det?

Har googlet og sjekket rundt på diverse sat-forum, men har foreløbig bare funnet døde linker Undecided
21-02-2012, 11:46
[quote name='Naitsirk' timestamp='1329756962' post='6210']
Noen som har nyeste mdapifilter liggende og kan dele? ..eller linke til et sted å finne det?

Har googlet og sjekket rundt på diverse sat-forum, men har foreløbig bare funnet døde linker Undecided
[/quote]
Jeg har kjørt MDAPI_Plus i noen uker nå, og det fungerer veldig bra.
Et kjapt søk på Google ga denne lenken: http://www.eurocardsharing.com/redirect-...0_1459.zip
29-04-2012, 01:33
Hei!

Veldig treigt ute med å svare her, men tusen takk for linken!

Nå har jeg hatt GET oppe å gå med MediaPortal en stund. Smile

Gjenstår å finne ut om det går an å få ned delay for å aktivere/bytte kanal derimot.
Og noen ganger får jeg beskjed om at lyd/video ikke er tilgjengelig, men når jeg prøver en gang til så går det vanligvis.

Hadde også et tilfelle av at ingen kanaler fungerte, når jeg hadde vært vekkreist lenge (noen uker), men det ordnet seg ved å koble til den gamle dekoderen og sende etter en oppdatering.
Men det fungerer kanskje om jeg hadde latt kortet stå tilkoblet i HTPC'n også? ..Eller evt må legge inn noe ekstra for det?

Nå er det snakk om at borettslaget skal fornye avtalen med GET og alle skal få den nye "Get box Mikro". Bruker den fremdeles kort, og er det andre problemer rundt denne oppgraderingen?

Cheers!
29-09-2012, 14:33 (This post was last modified: 11-10-2012 22:34 by dapre71.)
RE: Finnes det en guide for å sette opp GET på Mediaportal?
Quote:Nå er det snakk om at borettslaget skal fornye avtalen med GET og alle skal få den nye "Get box Mikro". Bruker den fremdeles kort, og er det andre problemer rundt denne oppgraderingen?
Fremdeles kort, men i dette tilfellet skal man brekke av selve brikken, slik som man gjør med mobiltelefoner. Det later til at selve brikken blir låst inn i mikro boksen, slik at det ikke er mulig å ta kortet/brikken ut igjen. EDIT : Den blir ikke låst. Kan taes ut igjen.

Ellers holder jeg for tiden på med å innstallere akkurat denne boksen til pc, så fortløpende oppdateringer kommer.

* Har en HVD PVR fra før, og et oppsett med Dvblink, Acamd, Newcs, Norsk tipping leser og WMC. Det var ikke mulig å bare bytte kortet og boxid. Mulig kortet må oppdateres.
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)