Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EPG for HD kanaler
02-03-2010, 18:19
EPG for HD kanaler
Savner EPG for følgende kanaler:Animal Planet HDBBC HDDiscovery HDEurosport HDHistory Channel HDNat Geo HDRush HDSilver HDI følge Canal Digital har TV Norge HD og NRK1 HD samme sendeskjema som standard kanalene så når det gjelder disse klarer man seg med samme feed som standard.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-03-2010, 14:28
EPG for HD kanaler
Animal planet HD og Discovery HD er vel der allerede, men ja, jeg savner også de andre HD kanalene som du nevnte.
03-03-2010, 16:02
EPG for HD kanaler
Tenkte jeg skulle se hva jeg finner av epg i tv_grab_uk_rt (eller noen av de andre grabber'ne), men det hadde jo vært greit å hatt epg på norsk...
04-03-2010, 10:53
EPG for HD kanaler
Det er verdt å merke seg at disse kanalene ofte har egne sendeskjema for Skandinavia.Hvis du har en nettside med programdata for disse så gi oss gjerne url.Det må ikke være flashbasert.-C-
05-03-2010, 16:04
EPG for HD kanaler
Jeg har for så vidt laget en grabber for BBC HD, men jeg har somla med å gfeedifisere den. Jeg skylder på OL Smile
05-03-2010, 20:30
EPG for HD kanaler
[quote author=jallis link=topic=624.msg4431#msg4431 date=1267624946]Tenkte jeg skulle se hva jeg finner av epg i tv_grab_uk_rt (eller noen av de andre grabber'ne), men det hadde jo vært greit å hatt epg på norsk...[/quote]Du kan bruke en modifisert tv_grab_no for alle de manglende hd-kanalene.Se http://mspc.no/board/index.php?topic=584.0
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)