Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Endringer må komme
14-05-2012, 09:01
Endringer må komme
Jeg har egentlig mistet litt interessen for å drifte forumet videre, iallefall akkurat nå. Er mitt inne i et jobbskifte, har ingen pc-arbeidsplass hjemme og har egentlig ikke tid.

Nedetiden nå i helga var meg som glemte å fornye hostingen, igjen... Vi har i tillegg blitt "oppgradert" til neste nivå, så prisen har gått opp.

Det som må skje nå, helst før neste måneds betaling forfaller.. er at vi må over på annen - gratis - forumsoftware. Har tittet på flere, men problemet er å beholde gamle poster og tråder. Jeg skal prøve å få tid til å se på dette.

Punkt to er å skaffe annen - helst gratis - hosting. Hvis noen kjenner noen som jobber hos et webhotell eller lignende, så prøv å hør om de har mulighet til å hoste oss. Vi bruker ikke så veldig mye trafikk. Jeg kan sjekke om jeg har mulighet til å hoste på Tihlde-kontoen min. Vi er jo non-profit Wink

Guidefeed går foreløpig som før. Jeg bruker den ikke selv, så jeg er avhengig av tilbakemeldinger om kanaler slutter å funke etc.

-Christian
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
27-05-2012, 21:48
Endringer må komme
Hvilke endringer tenker du deg?

Sendte også en PM, men finner ikke ut hvor jeg skal sjekke for ev. svar (på PM).
26-06-2012, 11:31
RE: Endringer må komme
Oppe på nytt forum nå. så langt ser det bra ut. Takk for innsatsen!
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)