Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MDAPI+
29-02-2012, 20:09
MDAPI+
Da er MDAPI+ på SF http://sourceforge.net/projects/mdapiplus/
Forum URL: http://dvbnetwork.net/mediaportal/49324-...post329563

Fint med kommentarer og erfaringer i denne tråden. Etter sigende skal det fungere mye bedre enn "standard" MDAPI (ier i hverfall erfaringene fra flere MediaPortal brukere)
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-03-2012, 08:57
MDAPI+
Har vel brukt mdapi+ og mediaportal i 2 uker nå, det var lett å installere, fant en versjon på satfixforum, med howto.
Dønn stabilt, oppgraderte mediaportal til v1.2.2(clean install) og acamd 0.6.2.0 i samme slengen. Mulig dette påvirker oppsett i positiv retning også.
Find all posts by this user
03-03-2012, 20:42
MDAPI+
Cut 'n paste gjerne "How to"-en....
04-03-2012, 12:45
MDAPI+
http://www.satfix.net/showthread.php?924...post627680
20-04-2012, 19:01
MDAPI+
Ah! Takk for denne infoen, JEG! Jeg har kjørt MP 1.x.x, mdapi, acamd og newcs ganske lenge nå (et par år?) og mdapi er nok det som forårsaker krasj i ny og ne. Men egentlig veldig stabilt. Når ssd-disken kommer, skal jeg sette opp fra scratch med MP1.2.3 og da skal mdapi+ inn ser jeg! Smile
Har du JEG noen informasjon om TVServeren i MP2 blir å støtte mdapi på samme måte som i MP1?
20-04-2012, 21:17
MDAPI+
Foreløpig er det ingen MP2 TV-server og de detaljene jeg har fra diskusjoner rundt denne omfatter ingen informasjon om MDAPI.

Med tanke på hvor mange av "teamet" som bruker dette, tviler jeg på at støtten blir dårligere enn i dag Wink.
20-04-2012, 22:00
MDAPI+
Nei, jeg har fulgt MP2 trådene på team-mediaportal - og jeg har sett hva gib sier der. Ser jo ut som om MP1-serveren er finslipt og blir brukt en stund. Kan jo funke det Smile Det falt liksom en bit på plass med mdapi+ så vi får tro MP2 får en grisebra TVServer med åpning for denne.
Lenge siden jeg har vært her inne nå - det er et sikkert tegn på at ting funker. Nå er HDD-en i HTPCen i ferd med å gå i dass (Noen databaser røket allerede), og SSD-disk er bestilt. Da øker forum-søkingen og -aktiviteten Wink Og jakten på enda bedre løsninger....
16-10-2012, 10:58
RE: MDAPI+
Har kjørt gammel MDAPI i mange år uten store problemer. Ettersom det var på tide med en clean install av hele systemet tenkte jeg å prøve MDAPI+.

Får dette til å virke på et kort DVB-S2 kort om gangen. Men hva gjør jeg for å ha muligheten til å dekode to eller flere DVB-S2 kort samtidig?

A
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)