Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Google indeksering
23-08-2014, 16:26
Google indeksering
Heisann,

jeg kan finne tråder fra gråsonen hvis jeg googler innhold her.

Kan se ut som google har en robot som kan lese gråsonen, det er vell ikke helt bra Smile?

googlet "nds boxkey"

neders, på side to av treffene mine får jeg opp dette:

Quote:Get box micro - boxkey - mspc.no
mspc.no › mspc.no › Mediesenter › Gråsonen › GET
Translate this page
Oct 6, 2012 - 10 posts - ‎4 authors
Hvordan finner man boxkey til micro boksen ? Eller rettere sagt hvilket nummer tar man utganspunkt i ? Serienummer ? Kortnummer ? NDS ...
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
24-08-2014, 19:11
RE: Google indeksering
Gråsonen har blitt åpnet ja, hvilket også betyr at Google kan indeksere den på helt vanlig måte. Det er ingen spesiell "gråsone-bot". Hvis det er ting her inne som ikke tåler dagens lys, så skal det heller ikke postes her. Vi tok en vurdering og en poll på dette når vi overtok forumet. "Problemet" med gråsonen slik den var var at alt ble postet der, gråsone eller ikke. Og det er veldig mye informasjon der som er nyttig for alle som bruker HTPC. Men hvis det er slik at brukerene ikke er komfortable med det, så kan vi selvsagt gjøre en ny vurdering.
27-08-2014, 15:46
RE: Google indeksering
(24-08-2014 19:11)HTPC.no Wrote:  Gråsonen har blitt åpnet ja, hvilket også betyr at Google kan indeksere den på helt vanlig måte. Det er ingen spesiell "gråsone-bot". Hvis det er ting her inne som ikke tåler dagens lys, så skal det heller ikke postes her. Vi tok en vurdering og en poll på dette når vi overtok forumet. "Problemet" med gråsonen slik den var var at alt ble postet der, gråsone eller ikke. Og det er veldig mye informasjon der som er nyttig for alle som bruker HTPC. Men hvis det er slik at brukerene ikke er komfortable med det, så kan vi selvsagt gjøre en ny vurdering.

Aha, da fårstår jeg!
Jeg var av den oppfattning av at denne fortsatt måtte søkes om tilgang til Smile
Det er helt ok for meg at det er åpent for alle, så lenge det er meningen.
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)