Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opprensking av brukere
08-03-2011, 22:22
Opprensking av brukere
Har gått igjennom brukermassen på forumet, og i den anledning slettet en del hundre kontoer.

Brukermassen er pdd 1038, hvorav 393 har status "Illuminati" (tilgang til Gråsonen) og 4 utviklere.

Det er også gledelig å se at noen har begynt å blogge om hva de driver med Smile.
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply
10-03-2011, 08:49 (This post was last modified: 10-03-2011 08:50 by Amatoren.)
Opprensking av brukere
Flott med tilbakemelding, takker!
Da ser vi at dere bak forumet ikke er passive. Da "dør" forumet fort. Å eksistere på nettet er jo ikke det samme som å være levende.

Må selv lure litt da det ikke var mye nytt å lese her. Var lenge fraværende selv, men har selv tatt meg i nakken og vil se om jeg kan bli aktiv ( --- uten for mye "svada"). Slet lenge med å komme meg inn etter langt fravær. Måtte registrere emd på nytt.
Find all posts by this user
10-03-2011, 20:38
Opprensking av brukere
^ Hm... Det var rart.

Får forresten ukentlig flere henvendelser om tilgang til Gråsonen (ca 1/dag, faktisk). Få av disse ser jeg skriver Smile

PS: Har nå aktivert blogg og chat.... usikker på om chat eier livets rett, men kan være nyttig. Blogg er i hvertfall det.

Har også åpnet for opp- og nedlastinger. Kan være nyttig for skripts etc, men får ordne strukturen etter hvert.
Visit this user's website Find all posts by this user
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)